Producenci
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Poradnik

Czas realizacji zamówienia

Przybliżony czas oczekiwania na realizacje zamówienia (w dniach roboczych) wynosi średnio 3 dni.

Zapewniamy wysyłkę towaru do 24 godzin od otrzymania zapłaty za zamówione towary.

W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu, a w przypadku płatności ratalnej - o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej.

Formy płatności

Zapłata za zamówiony towar następuje po potwierdzeniu zamówienia ale przed jego realizacją.

Do Państwa wyboru pozostawiamy możliwość zapłaty:

  • przelewem na konto naszej firmy w Raiffeisen Bank Polska SA, rachunek nr: 54 1750 0012 0000 0000 3185 3931
  • za pośrednictwem serwisu PRZELEWY24.PL, który umożliwia bezpieczne wykonanie płatności elektronicznej w jednym z 28 banków, skorzystanie z płatności kartą kredytową lub z innych, nowych form płatności elektronicznych
  • płatność gotówką w wypadku odbioru osobistego, wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu
  • skorzystanie z możliwości zakupu ratalnego (szerzej opisane w punkcie „Zakupy na raty”)
  • PayU - szybkie i bezpieczne transakcje on-line

Nasza firma dokłada wszelkich starań, żebyście Państwo czuli się bezpieczni, powierzając nam swoje pieniądze. W tym celu poddajemy się systematycznie weryfikacji w zakresie naszej solidności i rzetelności w rozliczeniach ze Skarbem Państwa, dostawcami i klientami. Możemy poszczycić się ośmiokrotnym tytułem i złotym certyfikatem SOLIDNA FIRMA oraz uczestnictwem w programie i certyfikatem RZETELNA FIRMA.

Zakupy na raty

Dla Państwa wygody, oferujemy możliwość dokonywania zakupów na raty, z wykorzystaniem Internetu do przeprowadzenia wymaganej procedury. Zakup na raty możliwy jest bez wychodzenia z domu ! Współpracujemy ze znaną na rynku usług finansowych firmą Santander Consumer Bank S.A , która oferuje kredyty na bardzo atrakcyjnych warunkach. Aby skorzystać z takiej formy nabycia produktów, prosimy o wybranie przy produkcie ikonki „eraty Santander Consumer Bank S.A” i postępowanie zgodnie z instrukcjami. Zalecamy zarejestrowanie się na stronie Grzejemy.pl

Sposób i koszt dostawy

Mając na uwadze Państwa wygodę i zadowolenie:

  • zamówienia realizujemy wyłącznie w oparciu o sprawdzone firmy spedycyjne i kurierskie, które gwarantują najkrótszy czas dostawy.
  • zrezygnowaliśmy z przesyłek pocztowych, których czas realizacji jest trudny do przewidzenia a ewentualne reklamacje możliwe są dopiero po 14 dniach od nadania przesyłki.

Przesyłki o wartości powyżej 3 000,00 PLN dostarczamy na nasz koszt.

Przesyłki o mniejszej wartości opłaca Kupujący zgodnie z poniższym cennikiem. Koszt przesyłki doliczany jest na końcowym etapie składania zamówienia. Ostateczna wartość Koszyka uwzględnia koszt dostawy.

Cennik:

Dla zamówień o łącznej wadze do 5 kg

24,00 PLN brutto

Dla zamówień o łącznej wadze 5,1 – 25,0 kg

36,00 PLN brutto

Dla zamówień Niestandardowych

48,00 PLN brutto

Dla zamówień o łącznej wadze 25,1 - 100,0 kg

126,00 PLN brutto

Dla zamówień o łącznej wadze 100,1 - 400,0 kg

148,00 PLN brutto

Dla zamówień o łącznej wadze powyżej 400 kg

160,00 PLN brutto

Zamówienia o wartości powyżej 3 000,00 PLN

GRATIS

Cennik przesyłek z płatnością „przy odbiorze towaru”:

Dla zamówień o łącznej wadze do 5 kg

36,00 PLN brutto

Dla zamówień o łącznej wadze 5,1 – 25,0 kg

48,00 PLN brutto

Dla zamówień Niestandardowych

60,00 PLN brutto

Dla zamówień o łącznej wadze 25,1 –100,0 kg

148,00 PLN brutto

Dla zamówień o łącznej wadze 100,1 –400 kg

160,00 PLN brutto

Dla zamówień o łącznej wadze powyżej 400 kg

180,00 PLN brutto

 

UWAGI:

  1. W wypadku towarów o niestandardowych wymiarach, jak np. duże bojlery, kolektory słoneczne, długie kurtyny powietrzne, koszt dostawy może być większy i odbiegać od powyższego cennika.
  2. Każdorazowo proszę przy kurierze sprawdzić stan opakowania przedmiotu a także czy przedmiot nie ma uszkodzeń zewnętrznych. Jeśli wystąpią nawet drobne uszkodzenia opakowania, koniecznie trzeba zaznaczyć to w protokole szkody spisanym przy kurierze ! Kopię protokołu proszę przesłać do naszego sklepu. Uszkodzenia zewnętrzne będą reklamowane tylko na podstawie protokołu szkody !

Istnieje również możliwość odbioru osobistego, wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.

Bezpieczna dostawa

Naszym celem jest zapewnienie Państwu komfortu i możliwości cieszenia się z dokonanych u nas zakupów. Obejmuje to również bezpieczną dostawę towaru. Z tego względu  wypadku Towarów o niestandardowych wymiarach, jak np. duże bojlery, kolektory słoneczne, długie kurtyny powietrzne, GRZEJEMY.PL zastrzega możliwość zwiększenia kosztu dostawy w stosunku do powyższego cennika. Towary te będą wysyłane tylko kurierem na przesyłce paletowej.

Jeżeli przesyłka, którą Państwo otrzymacie ma naruszone opakowanie, jest niekompletna lub uszkodzona przez przewoźnika, bezwzględnie należy wypełnić druk reklamacyjny (protokół szkody) który kurier ma obowiązek udostępnić a po wypełnieniu podpisać. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model.

Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, ale zachodzi obawa o jej stan techniczny, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Wymaga to potwierdzenia dostawy. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Kurier ma obowiązek poczekać na jego spisanie. W takiej sytuacji, prosimy o szybki kontakt z naszą firmą - napisz do nas.

Gwarancja i serwis towarów

Produkty oferowane w sklepie GRZEJEMY.PL posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Z produktem dostarczana jest karta gwarancyjna określająca okres oraz warunki gwarancji dla danego produktu. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny realizowany jest przez wskazane przez gwaranta punkty serwisowe.

Oddając lub wysyłając urządzenie do serwisu gwarancyjnego, prosimy dołączyć kopię dowodu zakupu oraz zapewnić bezpieczne opakowanie (najlepiej opakowanie fabryczne).

W wypadku wątpliwości lub problemów z realizacją usług gwarancyjnych, jesteśmy do Państwa dyspozycji i prosimy o kontakt.

Zwroty towarów – odstąpienie od Umowy

Zgodnie z Ustawą z 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, KUPUJĄCY będący osobami fizycznymi, nabywający towary od GRZEJEMY.PL (będącego przedsiębiorcą) na cele niezwiązane z działalnością gospodarczą (konsumenci) mają prawo do odstąpienia od umowy (zwrotu towaru). Odstąpienie może nastąpić w ciągu 14 dni od dnia doręczenia zamówionego towaru, poprzez złożenie stosownego oświadczenia o odstąpieniu od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy, sklep GRZEJEMY.PL dokona weryfikacji stanu technicznego zwróconego towaru. Po pozytywnej weryfikacji towaru, sklep wystawi fakturę korygującą i prześle ją do Kupującego, który ma obowiązek jej podpisania, opatrzenia datą otrzymania i odesłania na adres sklepu. W terminie do 14 dni od otrzymania podpisanej kopii faktury korygującej, sklep dokona zwrotu ceny towaru, wyłącznie poprzez przelew na wskazany przez Kupującego rachunek bankowy.

Uprzejmie informujemy, że w wypadku negatywnej weryfikacji towaru i stwierdzenia, że nie spełnia powyższych wymagań, będziemy zmuszeni odmówić przyjęcia zwrotu i odesłać towar na koszt Kupującego.

 

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl