PORADNIK
Udane zakupy to nasz cel - szukasz innego grzejnika, kotła, bojlera, suszarki, itd. napisz sklep@grzejemy.pl lub zadzwoń 531-717-595 a przedstawimy Ci indywidualną wycenę zakupu. Jeśli znalazłeś gdzie tańszą ofertę niż na naszej stronie to zadzwoń lub napisz do nas a postaramy się zaproponować dobrą cenę :)
GRZEJEMY.PL umożliwia składanie przez KUPUJĄCYCH ofert zakupu oraz dokonywanie zakupów Towarów na odległość. Dostępne za pośrednictwem strony internetowej www.grzejemy.pl informacje, w tym opisy Towarów i oznaczenie ich cen, nie są ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego i mogą być traktowane jedynie jako zaproszenie do zawarcia umowy (złożenia oferty zakupu przez KUPUJĄCEGO).
Czas realizacji zamówienia
Dostawa Towarów realizowana jest w możliwie najkrótszym czasie. GRZEJEMY.PL stara się realizować wysyłki Towarów w dni robocze, w terminie do 48 godzin roboczych ( od poniedziałku do piątku ) od zarejestrowania zapłaty za Towar lub złożenia zamówienia z płatnością przy odbiorze. Przesyłki są wysyłane za pośrednictwem firm spedycyjnych i kurierskich.
W przypadku płatności przelewem, czas wysyłki zamówienia liczy się od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym Grzejemy.pl.
Termin dostawy może ulec przesunięciu z powodu okoliczności niezależnych od F. H. U. Grzejemy.pl Agnieszka Świadek, a spowodowanych lub będących skutkiem zaistnienia siły wyższej, w tym w szczególności ale nie wyłącznie skutków pandemii koronawirusa SARS-CoV-2 (wywołującego chorobę COVID,-19), w tym także opóźnień powstałych z tych przyczyn po stronie producentów lub dostawców F. H. U. Grzejemy.pl Agnieszka Świadek, jeżeli miały wpływ na możliwości terminowej realizacji dostawy przez F. H. U. Grzejemy.pl Agnieszka Świadek. W przypadku wystąpienia ww. okoliczności i ich wpływu na możliwość zrealizowania dostawy, sklep internetowy grzejemy.pl poinformuje Klienta o konieczności przesunięcia terminu dostawy niezwłocznie po powzięciu informacji na ten temat. W takim przypadku odpowiedzialność odszkodowawcza za niewykonane lub nieterminowe wykonanie Umowy przez F. H. U. Grzejemy.pl Agnieszka Świadek jest wyłączona.
Formy płatności
Do wyboru KUPUJĄCEGO pozostaje możliwość zapłaty:
- przelewem na konto GRZEJEMY.PL w Alior Bank 38 2490 0005 0000 4530 2338 6486
- za pośrednictwem serwisów płatnościowych „PayU” oraz „Przelewy24.pl”, które umożliwiają bezpieczne wykonanie płatności elektronicznej w jednym z wielu banków, skorzystanie z innych, nowych form płatności elektronicznych;
- płatność „przy odbiorze towaru” ( nie dotyczy produktów firmy Atlantic, Master oraz Ariston ) - gotówką, kurierowi dostarczającemu towar..
Nasza firma dokłada wszelkich starań, żebyście Państwo czuli się bezpieczni, powierzając nam swoje pieniądze.
Sposób i koszt dostawy
Mając na uwadze Państwa wygodę i zadowolenie:
- zamówienia realizujemy wyłącznie w oparciu o sprawdzone firmy spedycyjne i kurierskie, które gwarantują najkrótszy czas dostawy.
- zrezygnowaliśmy z przesyłek pocztowych, których czas realizacji jest trudny do przewidzenia a ewentualne reklamacje możliwe są dopiero po 14 dniach od nadania przesyłki.
Zamówienia obejmujące Towary o wartości powyżej 10 000,00 PLN brutto, płatne przelewem bankowym lub z wykorzystaniem serwisów płatnościowych „PayU” oraz „Przelewy24.pl” (z wyłączeniem przesyłek z płatnością przy odbiorze) dostarczane są na koszt GRZEJEMY.PL. Koszt dostarczenia przesyłek o mniejszej wartości oraz przesyłek z płatnością przy odbiorze ponosi KUPUJĄCY. Do cen towarów należy doliczyć koszty dostawy podane w formularzu zamówienia. Koszt dostawy jest uzależniony od wybranej przez Kupującego w zamówieniu formy dostawy. Koszt przesyłki doliczany jest na końcowym etapie składania zamówienia. Ostateczna wartość koszyka uwzględnia koszt dostawy.
UWAGI:
- Każdorazowo proszę przy kurierze sprawdzić stan opakowania przedmiotu a także czy przedmiot nie ma uszkodzeń zewnętrznych. Jeśli wystąpią nawet drobne uszkodzenia opakowania, koniecznie trzeba zaznaczyć to w protokole szkody spisanym przy kurierze ! Kopię protokołu proszę przesłać do naszego sklepu. Uszkodzenia zewnętrzne będą reklamowane tylko na podstawie protokołu szkody !
Bezpieczna dostawa
Naszym celem jest zapewnienie Państwu komfortu i możliwości cieszenia się z dokonanych u nas zakupów.
Jeżeli przesyłka, którą Państwo otrzymacie ma naruszone opakowanie, jest niekompletna lub uszkodzona przez przewoźnika, bezwzględnie należy wypełnić druk reklamacyjny (protokół szkody) który kurier ma obowiązek udostępnić a po wypełnieniu podpisać. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model.
Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, ale zachodzi obawa o jej stan techniczny, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Wymaga to potwierdzenia dostawy. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Kurier ma obowiązek poczekać na jego spisanie. W takiej sytuacji, prosimy o szybki kontakt z naszą firmą - napisz do nas.
Naciskając napisz do nas jest przekierowanie na stronę do formularza kontaktowego:
https://grzejemy.pl/pl/contact
TREŚĆ ZGODY STANOWIĄCEJ PODSTAWĘ PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ Grzejemy.pl Kierując się treścią art. 4 ust. 11 i art. 7 oraz motywów 32, 33, 42 i 43 RODO, a także wytycznymi Grupy Roboczej Art. 29 zawartymi w Guidelines on Consent under Regulation 2016/679, Grzejemy.pl nadaje następujące brzmienie klauzulom zgody na przetwarzanie danych osobowych: Potwierdzam, że zapoznałem (zapoznałam) się z Polityką Prywatności dostępną na stronie http://grzejemy.pl/pl/i/Polityka-prywatnosci/34, oraz że zostałem poinformowany (zostałam poinformowana), iż moje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany ani poddawane profilowaniu, ani też nie będą wysyłane do krajów trzecich (tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy). Wiem też, że mogę w każdej chwili wycofać moje zgody, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano, na podstawie zgody, przed jej cofnięciem. Wyrażam zgodę Grzejemy.pl z siedzibą w Skawinie (dalej: „GRZEJEMY.pl”) na opisane poniżej operacje przetwarzania moich danych osobowych, dokonywane w celu promowania swojej działalności przez Grzejemy.pl i utrzymywania przez Grzejemy.pl kontaktu ze mną: 1. zbieranie danych osobowych podanych przeze mnie w przeznaczonym do tego formularzu lub mailowo (adres poczty elektronicznej, imię i nazwisko), 2. wysyłanie mi informacji handlowych na podany adres poczty elektronicznej.. Pobierz treść w PDF
Gwarancja i serwis towarów
Produkty przedstawione w sklepie GRZEJEMY.PL posiadają gwarancję producenta lub importera , obowiązującą na terenie Polski. Z produktem dostarczana jest karta gwarancyjna określająca okres oraz warunki gwarancji dla danego produktu. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny realizowany jest przez wskazane przez gwaranta punkty serwisowe.
Oddając lub wysyłając urządzenie do serwisu gwarancyjnego, prosimy dołączyć kopię dowodu zakupu oraz zapewnić bezpieczne opakowanie (najlepiej opakowanie fabryczne).
W wypadku wątpliwości lub problemów z realizacją usług gwarancyjnych, jesteśmy do Państwa dyspozycji i prosimy o kontakt.