Producenci
Promocje
Osuszacz powietrza Rotenso Dorai D20W
Osuszacz powietrza Rotenso Dorai D20W
982,00 zł 885,00 zł
szt.
Oczyszczacz  powietrza - Midea NOXA NXAP-20M-BD
Oczyszczacz powietrza - Midea NOXA NXAP-20M-BD
762,60 zł 599,00 zł
szt.
Oczyszczacz powietrza Rotenso Cleo C15W
Oczyszczacz powietrza Rotenso Cleo C15W
429,00 zł 409,00 zł
szt.
Oczyszczacz powietrza - Boneco P500  wydajność 300 g/h
Oczyszczacz powietrza - Boneco P500 wydajność 300 g/h
2 300,00 zł 2 185,00 zł
szt.
Oczyszczacz powietrza - Boneco P400  wydajność 230 g/h
Oczyszczacz powietrza - Boneco P400 wydajność 230 g/h
1 900,00 zł 1 805,00 zł
szt.
Oczyszczacz powietrza Rotenso Piura P22V
Oczyszczacz powietrza Rotenso Piura P22V
736,00 zł 625,00 zł
szt.
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Poradnik

PORADNIK

 

Udane zakupy to nasz cel - szukasz innego grzejnika, kotła, bojlera, suszarki, itd. napisz sklep@grzejemy.pl lub zadzwoń 531-717-595 a przedstawimy Ci indywidualną ofertę zakupu. Jeśli znalazłeś gdzie tańszą ofertę niż na naszej stronie to zadzwoń lub napisz do nas a postaramy się zaproponować dobrą cenę :)

Czas realizacji zamówienia

Przybliżony czas oczekiwania na realizacje zamówienia (w dniach roboczych) wynosi średnio 3 dni.

Zapewniamy wysyłkę towaru do 24 godzin roboczych od otrzymania zapłaty za zamówione towary.

W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu, a w przypadku płatności ratalnej - o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej.

Formy płatności

Zapłata za zamówiony towar następuje po potwierdzeniu zamówienia ale przed jego realizacją.

Do Państwa wyboru pozostawiamy możliwość zapłaty:

  • przelewem na konto naszej firmy w Alior Bank 38 2490 0005 0000 4530 2338 6486
  • za pośrednictwem serwisu PRZELEWY24.PL, który umożliwia bezpieczne wykonanie płatności elektronicznej w jednym z 28 banków, skorzystanie z płatności kartą kredytową lub z innych, nowych form płatności elektronicznych
  • PayU - szybkie i bezpieczne transakcje on-line

Nasza firma dokłada wszelkich starań, żebyście Państwo czuli się bezpieczni, powierzając nam swoje pieniądze. W tym celu poddajemy się systematycznie weryfikacji w zakresie naszej solidności i rzetelności w rozliczeniach ze Skarbem Państwa, dostawcami i klientami.

Sposób i koszt dostawy

Mając na uwadze Państwa wygodę i zadowolenie:

  • zamówienia realizujemy wyłącznie w oparciu o sprawdzone firmy spedycyjne i kurierskie, które gwarantują najkrótszy czas dostawy.
  • zrezygnowaliśmy z przesyłek pocztowych, których czas realizacji jest trudny do przewidzenia a ewentualne reklamacje możliwe są dopiero po 14 dniach od nadania przesyłki.

Przesyłki o wartości powyżej 3 000,00 PLN dostarczamy na nasz koszt.

Przesyłki o mniejszej wartości opłaca Kupujący zgodnie z poniższym cennikiem. Koszt przesyłki doliczany jest na końcowym etapie składania zamówienia. Ostateczna wartość Koszyka uwzględnia koszt dostawy.

Cennik:

Dla zamówień o łącznej wadze do 5 kg

  26,00 PLN brutto

Dla zamówień o łącznej wadze 5,1 – 25,0 kg

  38,00 PLN brutto

Dla zamówień Niestandardowych

od 49,50 PLN brutto

Dla zamówień o łącznej wadze 25,1 - 100,0 kg

od 135,00 PLN brutto

Dla zamówień o łącznej wadze powyżej 100 kg

od 165,00 PLN brutto

Zamówienia o wartości powyżej 3 000,00 PLN

  GRATIS

Cennik przesyłek z płatnością „przy odbiorze towaru”:

Dla zamówień o łącznej wadze do 5 kg

  38,00 PLN brutto

Dla zamówień o łącznej wadze 5,1 – 25,0 kg

  49,50 PLN brutto

Dla zamówień Niestandardowych

od 60,00 PLN brutto

Dla zamówień o łącznej wadze 25,1 –100,0 kg

od 155,00 PLN brutto

Dla zamówień o łącznej wadze powyżej 100 kg

od 185,00 PLN brutto

 

UWAGI:

  1. W wypadku towarów o niestandardowych wymiarach, jak np. duże bojlery, kolektory słoneczne, długie kurtyny powietrzne, koszt dostawy może być większy i odbiegać od powyższego cennika.
  2. Każdorazowo proszę przy kurierze sprawdzić stan opakowania przedmiotu a także czy przedmiot nie ma uszkodzeń zewnętrznych. Jeśli wystąpią nawet drobne uszkodzenia opakowania, koniecznie trzeba zaznaczyć to w protokole szkody spisanym przy kurierze ! Kopię protokołu proszę przesłać do naszego sklepu. Uszkodzenia zewnętrzne będą reklamowane tylko na podstawie protokołu szkody !

Istnieje również możliwość odbioru osobistego, wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.

Bezpieczna dostawa

Naszym celem jest zapewnienie Państwu komfortu i możliwości cieszenia się z dokonanych u nas zakupów. Obejmuje to również bezpieczną dostawę towaru. Z tego względu  wypadku Towarów o niestandardowych wymiarach, jak np. duże bojlery, kolektory słoneczne, długie kurtyny powietrzne, GRZEJEMY.PL zastrzega możliwość zwiększenia kosztu dostawy w stosunku do powyższego cennika. Towary te będą wysyłane tylko kurierem na przesyłce paletowej.

Jeżeli przesyłka, którą Państwo otrzymacie ma naruszone opakowanie, jest niekompletna lub uszkodzona przez przewoźnika, bezwzględnie należy wypełnić druk reklamacyjny (protokół szkody) który kurier ma obowiązek udostępnić a po wypełnieniu podpisać. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model.

Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, ale zachodzi obawa o jej stan techniczny, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Wymaga to potwierdzenia dostawy. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Kurier ma obowiązek poczekać na jego spisanie. W takiej sytuacji, prosimy o szybki kontakt z naszą firmą - napisz do nas.

Naciskając napisz do nas jest przekierowanie na stronę do formularza kontaktowego:

https://grzejemy.pl/pl/contact 

TREŚĆ ZGODY STANOWIĄCEJ PODSTAWĘ PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ Grzejemy.pl Kierując się treścią art. 4 ust. 11 i art. 7 oraz motywów 32, 33, 42 i 43 RODO, a także wytycznymi Grupy Roboczej Art. 29 zawartymi w Guidelines on Consent under Regulation 2016/679, Grzejemy.pl nadaje następujące brzmienie klauzulom zgody na przetwarzanie danych osobowych: Potwierdzam, że zapoznałem (zapoznałam) się z Polityką Prywatności dostępną na stronie http://grzejemy.pl/pl/i/Polityka-prywatnosci/34, oraz że zostałem poinformowany (zostałam poinformowana), iż moje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany ani poddawane profilowaniu, ani też nie będą wysyłane do krajów trzecich (tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy). Wiem też, że mogę w każdej chwili wycofać moje zgody, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano, na podstawie zgody, przed jej cofnięciem. Wyrażam zgodę Grzejemy.pl z siedzibą w Skawinie (dalej: „GRZEJEMY.pl”) na opisane poniżej operacje przetwarzania moich danych osobowych, dokonywane w celu promowania swojej działalności przez Grzejemy.pl  i utrzymywania przez Grzejemy.pl kontaktu ze mną: 1. zbieranie danych osobowych podanych przeze mnie w przeznaczonym do tego formularzu lub mailowo (adres poczty elektronicznej, imię i nazwisko), 2. wysyłanie mi informacji handlowych na podany adres poczty elektronicznej.. Pobierz treść w PDF

 

Gwarancja i serwis towarów

Produkty oferowane w sklepie GRZEJEMY.PL posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Z produktem dostarczana jest karta gwarancyjna określająca okres oraz warunki gwarancji dla danego produktu. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny realizowany jest przez wskazane przez gwaranta punkty serwisowe.

Oddając lub wysyłając urządzenie do serwisu gwarancyjnego, prosimy dołączyć kopię dowodu zakupu oraz zapewnić bezpieczne opakowanie (najlepiej opakowanie fabryczne).

W wypadku wątpliwości lub problemów z realizacją usług gwarancyjnych, jesteśmy do Państwa dyspozycji i prosimy o kontakt.

Zwroty towarów – odstąpienie od Umowy

Zgodnie z Ustawą z 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, KUPUJĄCY będący osobami fizycznymi, nabywający towary od GRZEJEMY.PL (będącego przedsiębiorcą) na cele niezwiązane z działalnością gospodarczą (konsumenci) mają prawo do odstąpienia od umowy (zwrotu towaru). Odstąpienie może nastąpić w ciągu 14 dni od dnia doręczenia zamówionego towaru, poprzez złożenie stosownego oświadczenia o odstąpieniu od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy, sklep GRZEJEMY.PL dokona weryfikacji stanu technicznego zwróconego towaru. Po pozytywnej weryfikacji towaru, sklep wystawi fakturę korygującą i prześle ją do Kupującego, który ma obowiązek jej podpisania, opatrzenia datą otrzymania i odesłania na adres sklepu. W terminie do 14 dni od otrzymania podpisanej kopii faktury korygującej, sklep dokona zwrotu ceny towaru, wyłącznie poprzez przelew na wskazany przez Kupującego rachunek bankowy.

Uprzejmie informujemy, że w wypadku negatywnej weryfikacji towaru i stwierdzenia, że nie spełnia powyższych wymagań, będziemy zmuszeni odmówić przyjęcia zwrotu i odesłać towar na koszt Kupującego.

 

 

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl